وب سایت رسمى محمدقربان پور

Mohammad Ghorbanpour official website

وب سایت رسمى محمدقربان پور

Mohammad Ghorbanpour official website

Download Mohammad Ghorbanpour (Niutish) -Man Asheghet Shodam

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۵۰ ب.ظ | Admin | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید محمد قربان پور بنام من عاشقت شدم


دانلود آهنگ جدید محمد قربان پور بنام من عاشقت شدم

عوامل :
موسیقی و تنظیم : محمد قربان پور
ترانه :سحر رنجبر

میکس و مستر : ایمان نوروزی

عکس : زهرا گلباز


خودت اومدی،سرک کشیدی توی زندگیم
یه جوری عاشقت شدم،شبیه خاطر ات بچگیم
اما یهو همه چی عوض شد،حست به من بد شد
کاری کردی دور شم،دستای من سرد شد
دنیامون تاریکه،یه راه باریکه
این روزا بد حالم،دلتنگی نزدیکه

من عاشقت شدم
تو ساده رد شدی
یه ساله با منه روانی بد شدی
میترسم از خودم
دیوونه تر شدم
یه شهرو با خیال تو پیاده اومدم


کی مثل من با فکر تو تموم شب بیداره
به زور قرص خوابه سر رو بالشش میزاره
از من بریدی با اون پریدی 
لعنت بهت بگو 
چی داره که تو من ندیدی


Download

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی