وب سایت رسمى محمدقربان پور

Mohammad Ghorbanpour official website

وب سایت رسمى محمدقربان پور

Mohammad Ghorbanpour official website

Download Mohammadghorbanpour(Niutish) - Bavaram Nemishe

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۳۴ ق.ظ | Admin | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید محمد قربان پور بنام باورم نمیشه 





دانلود آهنگ جدید محمد قربان پور بنام باورم نمیشه 


عوامل :
ترانه: سحر رنجبر
تنظیم :محمد قربان پور 
میکس و مستر : ایمان هلسا


نمیدونم چرا، داری دس میکشی 

داری از زندگیم پاتو پس میکشی

چطوری بدون من تو نفس میکشی


دیگه خندیدنو، داره یادم میره

هرجا حرف توهه ،دل من میگیره

خوره ی چشم تو با دلم درگیره 


من که باورم نمیشه

تو بری واسه همیشه

یه جوری باهام بدی که 

شده جنگ سنگو شیشه

        

تا کی تو این قفس دل من دق کنه

عکساتو ببینه و شبا هق هق کنه

کی میخواد بعد تو منو عاشق کنه


تو که جون منی،توو وجود منی

واسه دوس داشتنم داری دل میزنی

میدونم اخرم ساده دل میکَنی


من که باورم نمیشه

تو بری واسه همیشه

یه جوری باهام بدی که 

شده جنگ سنگو شیشه



Download



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی