وب سایت رسمى محمدقربان پور

Mohammad Ghorbanpour official website

وب سایت رسمى محمدقربان پور

Mohammad Ghorbanpour official website

Download Mohammadghorbanpour(Niutish) - Khiyal

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۶ ب.ظ | Admin | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید محمد قربان پور (نیوتیش) بنام خیال


دانلود آهنگ جدید محمد قربان پور (نیوتیش) بنام خیال
عوامل :
ترانه:سحر رنجبر
تنظیم :محمد قربان پور
آهنگساز  :محمد قربان پور

متن آهنگ:

دیگه چیزی از اون ادم نمونده

میخوای هر چی که بوده پس بگیری

اگه قصد نموندن تو سرت هست

واسه چی از دلم بیرون نمیری


تو که دیدی همه دنیا رو رفتم

بزار حال خوشم ثابت بمونه

منو تو هر دومون روزا رو باختیم

یه کم لبخند حق هر دومونه


***********


بهم فرصت بده

ذهنم پر از درده

خیالت با منه

تنهام نمیزاره

من عاشق میشمو

اینو نمیدونی

دل عاشق که منطق برنمیداره


***********

دارم حس میکنم کارم خطا بود

واسه بودن کنارت خیلی جنگیدم

بدون تو همیشه غصه میخوردم

من از این رابطه چیزی نفهمیدم


تا وقتی که نباشی بی قرارم

تو که دوری دلم آشوب میشه

خودم میدونم از دنیا بریدی

بمون حال دوتامون خوب میشه


Download









  • Admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی