وب سایت رسمى محمدقربان پور

Mohammad Ghorbanpour official website

وب سایت رسمى محمدقربان پور

Mohammad Ghorbanpour official website

Download Mohammadghorbanpour(Niutish) - Faghat Bemon

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵ ب.ظ | Admin | ۰ نظر

دانلود آهنگ جدید محمد قربان پور بنام فقط بمون


عوامل :
ترانه: بهزاد گنجی 
تنظیم :رامتین شعبانیان
میکس و مستر : خشایار درخشان

عمرمو جونم مال تو

عشق و جنونم مال تو

دل دیوونم مال تو

فقط بمون جایی نرو

بارون پاییز مال تو

احساس لبریز مال تو

شعر غم انگیز مال تو

فقط بمون جایی نرو


فقط بمون برای من

با خود من قدم بزن 

دیگه دارم کم میارم

از این جدایی دل بکن 


تلخیه حرفات مال من

اندوه چشمات مال من

اشوبه دنیات مال من

فقط بمون جایی نرو

دفتر شعرام مال تو

امیدِ فردام مال تو

اگه تو دنیای تو ام

تموم دنیام مال تو....


Download

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی